Emelie och hennes nya lya

Jag har varit alldeles för distraherad av att hockeyfrun har abdikerat från bloggtronen, av denna långlunchätare och av att ringa massa telefonsamtal, att jag helt och hållet glömt bort berätta att jag var och hälsade på Emelie i hennes nya lägenhet igår. Hon (och Henrik, hennes pojkvän) hyr en jättemysig liten etta på kvarnberget av Theresia som fått jobb i Branäs.

Hursomhelst hämtade upp Emelie på jobbet igår, vi handlade lite mat och åkte hem till henne. Lagade mat, åt och kollade på Unga mödrar på TV samt High Chaparall på dvd. Det var kul att se faktiskt, har aldrig sett något av programmen men hört massor om dom. Och framförallt var det trevligt att träffa världens bästa Emelie! Hon är goast!

Förövrigt står ett par nya glasögon högt upp på min önskelista just nu. Den biffen ska jag kirra på fredag om inte tidigare. Känns gött.  

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Men varför ska du byta bort dina fina röda brillor?

Postat av: Anna

Angelica: Jag ser lite dåligt i dom röda just nu och det känns som att det är dags att skaffa nya efter fem år, eller vad det nu blir. Men ska behålla dom och byta glas i dom framöver, så jag har två att byta med!

2008-02-06 @ 11:46:05
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Pällepluttiluttsnutt

Anna, det var unga mödrar igår igen!!!! Nooo

2008-02-06 @ 13:23:08
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback