Att göra sig söndagssnygg

Idag är det söndag och det enda som stog på mitt beting för dagen var att jag skulle komma ihåg att gå över till familjen Sjöholm och lämna tillbaka en film jag hade lånat. Av någon konstig anledning fick jag för mig att jag skulle klä på mig, fixa håret och ta på mig mascara. Detta har nog aldrig tidigare hänt en söndag och framförallt inte av den anledningen att jag ska gå över till familjen S. dit kan jag gå i de fulaste kläder jag äger (dom kan jag nog gå överallt i för övrigt, brukar inte bry mig så mycket).

Men för att återgå till vad jag hade tänkt berätta, det var nog lite ödet som bestämde att jag skulle snygga till mig lite innan jag gick dit, för som vanligt fastnade jag i hallen och satt och pratade med Andreas ett tag och helt plötsligt kommer det in en riktig snygging. Och självklart fattade Andreas direkt att jag tyckte att han var snygg (jag menar killen har ju känt mig sen han föddes, han kan läsa mig som en öppen bok) och snart fick även Cecilia veta, så det tar nog inte lång tid innan resten av familjen och snart även snyggingen själv får veta. Vad jag egentligen vill ha sagt med det här vet jag verkligen inte, kanske att man borde fixa till sig lite oftare på söndagar, med anledningen att man kanske springer på någon snygging hos grannen, eller också var det något helt annat jag hade tänkt mig. Själv vet jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu skulle jag vilja veta följande: Hur gammal var den här snyggingen???

2008-02-24 @ 19:01:01
Postat av: Anna

Sara: Haha, 23 var han enligt Andreas.

Postat av: Anonym

i like your point :D

2008-02-25 @ 21:42:37
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback