Spontan utekväll med kusinerna

Jag älskar spontana utekvällar. Aldrig får man så kul som dom gånger då man bestämmer sig för att gå ut sent. Igår hade vi 50års middag för min moster och mina kära kusiner var på besök. Vi åt gott och spelade spel. Vi behöll vår eviga seger i Så Det Kan Låta.
Halv tolv började min förfest då jag bestämde mig för att gå ut. Strax efter tolv gick vi hemifrån och strax efter ett anlände vi till Nöjes.
Rasmus: - Hej, vi hade tänkt att vi skulle gå in. Fint folk kommer ju alltid sent.
Vakt: - Ja varsågoda vi har väntat hela kvällen på er.

Aldrig tidigare har jag flexat så mycket. För er som inte vet vad flexa är. Ni har missat något. Det är Blom-Molls partytrick. Underbart kul.
Ett, två tre. FLEXA!

Vilken party vecka. Världens mys fest i Molkom i torsdags med öl, gitarr och sång. God mat, spel, sång, öl och framförallt flexning utan dess like igår.
Pontus, Rasmus, Alexander och Emelie, tack för en kul kväll.
Grattis Moster-Caria på 50-års dagen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

haha :D vakten: VI har väntat på er hela kvällen. fy fan vad skön :D

Postat av: Anna

Carolina: Visst var det skönt sagt. :D

2007-02-21 @ 13:35:28
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Saiduna

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2009-03-23 @ 09:20:33
URL: http://saiduna.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback