NY HUSBIL & medelande till syrsan!

Vi har köpt ny husbil.
Kära gamle DUK 173 byts ut efter tre trogna år.
Nu blir det istället en CGL 271. (Vad sjutton ska vi kalla den?)

Vi har bytt 91:a till 98:a, Pegout till Fiat, 4-bäddars till 6-bäddars.

Här är gamla husbilen, dock inte vår käre DUK, han står fortfarande på uppfaren.
Duk 1

Här är nya husbilen.
CGL 1

Är du sådär super intresserad av hur husbilen ser ut innuti kan du titta på följande bilder...
(Okej, jag är inte nörden som lägger ut bilder på husbilen... Jag lägger ut dom så min syster som bor på Nya Zeeland kan se hur den ser ut)
(Klicka på bilderna)

Bakdelen, vinkelsoffan ska bäddas ner och bli en permanent säng.


Framdelen. (Om jag följer med får jag den stora sängen över förarhytten. LYX, i alla fall jämfört med vad jag sovit i tidigare.)

Klädsel ska bytas ut till en blå, snygg nyans.

Ett litet medelande till Sara:
Vi skulle bara åka och titta. Det var öppet hus och det kunde ju vara kul. Ja, bara titta var det.
Men det här blir nog bra! Rätt mysig bil, men jag hittade en som var bättre, men den var typ 2 centimeter för lång så den gick inte an. (Kan möjligtvis bero på att den kostade 75 000:- mer, men vafan!)
Nu kan du iaf titta och njuta..
Jag är frisk nu! Bara trött, känns som jag inte har sovit på ett år.
Jag saknar dig. MASSVIS! Du är bäst!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: pällish

ingen dålig husbiiiiil!!! hoppas du inte hostar som sist om vi ska övernatta där nångång ;) hihi

2006-10-01 @ 21:23:19
Postat av: Anna

Pällish: Det blir fett i nya husbilen! Värsta dunderparty kan vi ha.. :) Och nej jag ska inte hosta, jag lovar. :D


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback