Ett sjukt tråkigt blogginlägg.

Det var väl kanske dags att upptadera. Än en gång har jag drabbats av blogg-torka. Jag tror bannemej inte bloggandet är något för mig. Jag har ju ingenting att blogga om. Men så kan det väl vara ibland.

Nu är julen i alla fall över. Den gick undan iår och det var rikigt kul faktiskt. Av mina kära föräldrar fick jag en dator, en laptop, så nu ligger jag i min säng och skriver. Nej, jag är inte bortskämd! Jag fick en dator och endast en dator, sen även med en hälsning att nu blir det inte mycket i födelsedagspresent när det väl är dags för den dagen.

Jag har en kusin som smygsuper ur sin vante i kyrkan. Vad ska man säga om det?

Ett, två, tre... Flexa.
Nu ska jag gå och diska. Mitt i natten, eller ja mitt i natten är det väl inte men ändå¨.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Brat-anna :)

Postat av: Anna

Carro: Ta tillbaka det där. Jag är ingen brat. Ska du med till Särna eller? Just nu ser det ju inte bättre ut än att du får stanna hemma...





Måste jag tilläga att detta är ironi?

2006-12-29 @ 20:48:02
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback