Teknikens jävla under

Jag har blivit sämst på att blogga igen. Men jag skyller på vädret. Jag sitter hellre ute än inne vid datorn. Datorn som förövrigt pajjade i fredags. Den har krånglat lite ett tag och i fredagsmorse fick jag vad jag trodde var virus. Men virusprogrammet hittar inget trots diverse sökningar och annat. Nu funkar i alla fall inte internet och det går göörsegt. Jag blev förbannade och gick och köpte en ny dator.

Jag är teknikhandikappad och kan inget om datorer, det var alltid pappa som hjälpte mig. Så mitt enda alternativ, om jag inte ville vara utan internet länge (och vem fan vill det) var att köpa en ny dator. Nu har jag dock botat lite av min datorhandikapphet och fixat virusprogram och sådant på den nya. Lite har jag i alla fall lärt mig. Senare i veckan ska jag ta tag i den gamla och se om jag, trots mitt handikapp lyckas ominstallera hela datorn. Ger mig själv en klapp på axeln och önskar mig lycka till.



Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack gullunge! :D


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback