Om det här vore min sista dag

Om det här vore min sista dag skulle jag ta tillfället i akt att tala om för alla viktiga personer i mitt liv hur viktiga dom är. Jag skulle spendera dagen med mina allra närmaste, äta riktigt jävla gott och umgås. Jag skulle också passa på att hoppa bungy jump, för jag behöver ju inte vara rädd för att dö när jag hoppar. Jag skulle även klippa håret så som Septemer. Då jag hemskt gärna skulle vilja göra det men är tveksam om det skulle passa mig, så jag i alla fall fick se hur det såg ut. Ska jag ändå dö, spelar det ju ingen roll om jag är ful i håret.

Jag skulle berätta hur jag vill att de som finns kvar i livet ska leva sitt liv, alltså inte i detalj utan mer att dom inte ska deppa ihop. Jag skulle använda orden jag älskar dig som aldrig förr, jag skulle krama min mamma och min syster och jag skulle pussa på Herman tills jag inte orkade mer.


Listan:
Presentera mig själv
Mitt livs viktigaste beslut
Min första kärlek
Mina föräldrar
Mina intressen
Om det här vore min sista dag
Min bästa vän
Ett ögonblick som förändrade allt
Mina syskon
I min handväska
Det här är vardagslyx
Detta ångrar jag
Mina förebilder
Mina dåliga sidor
Det här gör mig glad och det här får mig att gråta
Det här är jag bra på
Mina rädslor
Min favoritplats
Det här saknar jag
Det här ska jag bli när jag blir stor

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina systeryster. Jag älskar dig!

2011-03-09 @ 08:43:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback