Mina syskon

Jag har ett syskon. En syster. En helt fantastisk syster. Trots att hon är fyra år äldre än mig han jag alltid, nästan i alla fall, fått vara med. Sara är verkligen helt fantastiskt. Jag vill bli som henne när jag blir stor. :)
Jag kan inte riktigt beskriva henne så därför bjuder jag istället på en bild på hennes whiteboard, som jag skrev fina saker på en gång när hon var ledsen.






Bästa systen och jag, typ 2007. MK-och-Ashley-minen. :)


Listan:
Presentera mig själv
Mitt livs viktigaste beslut
Min första kärlek
Mina föräldrar
Mina intressen
Om det här vore min sista dag
Min bästa vän
Ett ögonblick som förändrade allt
Mina syskon
I min handväska
Det här är vardagslyx
Detta ångrar jag
Mina förebilder
Mina dåliga sidor
Det här gör mig glad och det här får mig att gråta
Det här är jag bra på
Mina rädslor
Min favoritplats
Det här saknar jag
Det här ska jag bli när jag blir stor

Kommentarer
Postat av: Den fantastiska syster

<3 Du är inte så illa du heller, lilla syrsan!

Kram på dig!

2011-03-14 @ 13:21:46
Postat av: Lina

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback