Mina intressen

Jag har glömt bort den lilla listan. Men här kommer fortsättningen, inlägget om mina intressen. Eller mitt intresse borde jag nog kalla det.

För elva år sedan pratade mina tjejkompiar om en så himla snygg hockeyspelare. Han var typ det snyggaste dom seeeeeett, som dom sa. Självklart blev jag ju nyfiken på denna människa och bestämde mig för att kolla på min första hockeymatch och det beslutet har jag aldrig ångrat. Från första stund var jag fast. Jäklar vad kul det var. Tack Rickard Wallin för att du gav mig mitt största intresse.

Året därpå sakffade jag säsongskort och har troget, med undantag för en säsong, sått på ståplats sedan dess. Jag är ingen superdupermegahockeyälskare, jag gillar hockey men främst Färjestad. Det är Färjestad jag följer och hejar på, resten är inte lika intressant.


Här är FBK-snyggingen som numera är på allas läppar*

I övrigt har jag inga direkta intressen, förr gillade jag musik väldigt mycket. Det gör jag ju självklart nu också, men jag utövar ingen musik längre. Jag gillar såklart att träna Herman, men jag skulle inte kalla det för ett intresse.


* Eeeh, läs mina (och en och annan fjortonårings) läppar. Jag har inte växt ifrån det där med att tycka några av hockeykillarna är sjukt snygga :P


Listan:
Presentera mig själv
Mitt livs viktigaste beslut
Min första kärlek
Mina föräldrar
Mina intressen
Om det här vore min sista dag
Min bästa vän
Ett ögonblick som förändrade allt
Mina syskon
I min handväska
Det här är vardagslyx
Detta ångrar jag
Mina förebilder
Mina dåliga sidor
Det här gör mig glad och det här får mig att gråta
Det här är jag bra på
Mina rädslor
Min favoritplats
Det här saknar jag
Det här ska jag bli när jag blir stor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback