Min bästa vän

Det här inlägget ska egentligen handla om min bästa vän. Men jag har ingen bästa vän, däremot har jag flera bästa vänner. Och det är det som detta inlägg ska handla om. Jag kan helt omöjligt utse en av alla mina fantastiska vänner till min bästa vän. Det varierar liksom lite för stunden vem som står mig allra närmast.
Jag har två fantastiska vänner som jag umgås allra mest med. Rebecka och Josephine, also known as CFG. Anledningen till att jag umgås mest med dessa två tjejer, förutom att dom är stört bra, är för att dom bor här i Karlstad. Alla andra finingar i mitt liv har ju flytt staden och därför är det svårt att umgås regelbundet.

Nämnas som några av mina närmsta vänner bör också Emelie, Carolina och Kornelia göra. Guldklimpar som förgyller mitt liv. Min syster och min mamma hör också hit, men jag kallar dem inte för vänner utan för syster och mor.

Det finns också en person som bör få ett speciellt omnämnade här, en tjej som jag pluggade tillsammans i Molkom med. Vi ses inte alls ofta men jag vet så väl att hon finns där. Angelica är ett enormt stöd i det jag nu går igenom. Hon har tyvärr gått igenom samma sak som jag och lyckas alltid säga rätt saker. Med sina kommentarer, sms och mail kan hon få mitt liv på rätsida igen. Och det betyder så otroligt mycket.

Tack alla ni som är mina vänner. Utan er vore jag ingenting!

Listan:
Presentera mig själv
Mitt livs viktigaste beslut
Min första kärlek
Mina föräldrar
Mina intressen
Om det här vore min sista dag
Min bästa vän
Ett ögonblick som förändrade allt
Mina syskon
I min handväska
Det här är vardagslyx
Detta ångrar jag
Mina förebilder
Mina dåliga sidor
Det här gör mig glad och det här får mig att gråta
Det här är jag bra på
Mina rädslor
Min favoritplats
Det här saknar jag
Det här ska jag bli när jag blir stor

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, fina du. Jag är glad att kunna vara till tröst ibland när det känns svårt. Snart ses vi. <3

Postat av: Emelie

DU är värd GULD Anna <3

2011-03-09 @ 15:37:12
URL: http://dansaochvarglad.blogg.se/
Postat av: Carolina

<3 Du är så fin Anna!

2011-03-09 @ 22:08:19
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni är så fina!!

2011-03-13 @ 20:55:02
URL: http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback