Kiss i sängen

Nu är det nog. Herman hade ett tag problem med att han kissade i sängen. Han ligger lugnt och sover (tror jag) och så kissar han utan att röra sig. När han däremot kissat klart flyttar han på sig och sover sedan lungt vidare. Det är mindre trevligt för mig som får en ofräsch säng. Jag har länge tänkt att jag ska vänja av honom vid att sova i sängen men har inte gjort det då det är så mysigt att ha honom där och för att det är elakt att han helt plötsligt inte ska få göra det längre. Men inatt hände det igen, två gånger och nu har jag bestämt mig. Ikväll inleds operation-inte-sova-i-sängen-mer.

Steg ett bli att köpa kompostgaller, jag har redan två men behöver fler så jag kan stänga av ordentligt, annars har jag kiss i hela rummet när jag vaknar istället. Lilla busen! Sen är det bara att vänta sig ett par nätter med dålig sömn. Men vafan, det kan inte vara omöjligt. Han är smart och fattar snabbt.

Snart blir det promenad med mamma, Sara och Dagmar och häng på Romstad. I eftermiddag ska jag hjälpa Marre med hans examensarbete och få två hockeybiljetter som tack för hjälpen. Schysst liksom, inte för att jag behöver dom men jag tänkte bjuda mamma och Sara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback