Suprise

"Hej. Jag hämtar er klockan 9.30 imorgon för överraskning. Tom mage är ett måste. Kram!"

Detta sms skickade jag till min kära mor och syster igår förmiddag. Jag kände att jag ville göra något för dom och dessutom är jag så sjukt sugen på lyxfrukost så jag bestämde mig för att slå två flugor i en smäll. Vi ska åka iväg till ett ställe här i Karlstad som heter Kaviar och är en frukostresturang. Jag har aldrig varit där men det är så många som pratat om det och säger att det är så himla bra. Det är trevlig personal, gott och väldigt myket att välja på tydligen. Och det bästa av allt är att det endast kostar 65 spänn. Galet!

Så nu ska jag snart kliva upp och göra mig iordning och sedan åka och hämta mamma och Sara, som fortfarande inte har en aning om vart vi ska. Det ska bli mysigt.

Jag älskar er, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: emelie

Gud vad go du är!! Är säker på att det uppskattades!

Postat av: Angelica

Vad gullig du är Anna!! Hoppas ni blev mätta i magen!! =)

2011-02-21 @ 10:00:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback