Jag är så jävla bra..

.. eller ja typ i alla fall. Jag klarade inte sista mattetentan på första försöket. Jag var fyra ynka poäng i från som alla visade sig vara riktigt slarvfel. Sjuk störande. Hur som helst, två veckor senare var det omtenta och jag kände väl att jag inte riktigt pluggade så mycket jag skulle velat. Men det kändes som jag ändå inte kunde lära mig nåt mer, att det mesta redan fanns nånstans där inne liksom. Och fan så rätt jag hade.

Omtentan var mycket svårare och jag slet som en idiot med att svara på alla frågor. Jag var så nervös över att inte klara den att jag räknade ihop hur många poäng jag skulle få. Jag fick det till 27 poäng och 25 var godkänt. Lämnade in tentan och hoppades på det bästa. Fick tillbaka den igen och hade fått 37.5 poäng. Så jävla bra. Jag är galet nöjd!! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan vad grymt!! Bra jobbat!!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback