Long time no see

Det fina vädret och det goda humöret har gjort att bloggandet verkligen har bortprioriterats. Mycket har hänt sen sist. Jag har blivit godkänd på tentan, som jag inte pluggade ett dugg på - grymt nöjd! Färjestad har vunnit SM-GULD och det var några av de bästa dagarna på länge, ren och skär lycka. Det var i torsdags, för en vecka sedan, och självklart var jag på plats. Efteråt firade vi på Score och utanför Scandic Winn där spelarna var. Några spelare, däribland kung Nygga kom ut på balkongen och härjade med oss. Sjukt kul. Dagen efter var jag dock riktigt trött, men bara två timmars sömn i kroppen och sen skola och redovisning på det.

På fredagen firades det på torget, jag avslutade dagen med middag på Frost och myskväll, sov gott och var taggad för en ny firardag på lördagen när jag vaknade. Tog en två timmars lång promenad på morgonen, innan frukost och sedan hängde jag bara hemma. Städade lite och taggade för party. Började hos Rebecka och drack några drinkar, vidare till Blå för dom godaste twisted mojito jag duckit. Dit ska jag igen, dels för drinken och dels för att bartendern var så sjukt snygg. Dom andra blev kvar på Blå och jag gick till Score för att träffa Marre och Olle. Fastnade där och när dom tillslut stängde blev det efterfest till klockan 05.30 typ. Herman var gött sliten dagen därpå, för han fick också vara med på efterfest. Goaste grisen. Sjukt värd kväll i alla fall.

Veckan har sedan sprungit förbi. Har hängt mycket med mamma och har solat en del. Grymt bra väder nu. Ikväll kommer Järngänget hit på middag och jag ska börja med maten nu. Jag längtar tills dom kommer. Världens bästa tjejgäng! Imorgon bär det av till Gnestad och på lördag blir det Stockholm och 90-årspartaj! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback