Så tomt...

Det är så mycket jag önskar att jag hade sagt till dig. Så mycket jag skulle vilja fråga dig. Och för att inte tala om alla saker jag ville lära mig av dig. Det är så orättvist och ofattbart. Det har redan gått tre veckor och två dagar. Helt sjukt. Jag utvecklas för varje dag, det är så mycket jag tänker lära mig nu. Sånt som du var så bra på, sånt som jag måste klara själv nu, när jag inte längre kan fråga dig. Jag ska bli lika bra på saker som du var. Och lika bra som du var.

Du är och kommer alltid vara saknad pappa! <3 29/6-54 - 16/8-10 Jag älskar sig, för alltid!

"Det är tur att man är som man är, när man inte är som man ska"

Kommentarer
Postat av: carolina

<3

Postat av: Angelica

Känner din smärta och jag önskar att det fanns något jag kunde göra för att lindra den. Men sorgen tar tid, jag tror jag kommer få leva med min sorg livet ut och saknaden som bara blir större för var dag. Det gäller bara att acceptera och försöka njuta av livet ändå, att göra det bästa av varje ny dag. Det är vi skyldiga våra älskade familjemedlemmar. De skulle vilja att vi var lyckliga och levde livet. :) Ta hand om dig älskade vän. Du kan alltid ringa eller skriva till mig när du vill, eller komma och hälsa på. <3

2010-09-16 @ 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback