Nu är han hemma

Nu han vi landat i den nya vardagen. Gårdagen var så fruktansvärt jobbig, jag sov inte en blund på hela natten för jag var så orolig för Herman. Han sov däremot och var duktig. Jag var jättetrött igår med andra ord och framåt kvällen bröt jag ihop lite lätt och blev väldigt ledsen. Men världens bästa syster är så bra på att trösta och säga rätt saker så det kändes bra tillslut. Inatt som jag som en stock typ (eller ja, bättre än natten innan iaf) och idag känns allt bara kul.

Herman är en härlig kille, han gillar att leka och sover mycket. Det har inte skett så många olyckor inne men han tycker det är lite obehagligt att vara ute. Det är så mycket ljud och saker som rör sig, men till och med det gick lite bättre idag. Kort och gott så har vi det väldigt bra. Här kommer två bilder som jag tagit, han är inte så bra på att posa som fotomodell än, så dom flesta bilderna blir skit.


Jag och Herman när vi precis kommit hem till Karlstad


Herman myser hos mormor när vi kollade på Idol på kvällen.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Så otroligt söt! Din tatuering var jättefin förresten. Stor också ser den ut att va. Modigt av dig. Jag vill skriva in Ms namn vid handleden eftersom det står w där men tvekar en smula pga smärtan. KOmmer att göra det men ska bara samla mod... Hoppas du och Herman får en bra helg tillsammans.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback