Movin' on.

Nu har lille Hermis varit hemma i över en vecka. Allt gå väldigt bra men det börjar bli kallt ute och det klarar inte lillis. Han fryser och fryser och glömmer lätt att bajsa. Kissa är han duktig på däremot.

I övrig kämpar jag på, har "bott" hos min syster de senaste dagarna, har inte mått så bra och vill helst inte vara ensam. Men det har varit mysigt, vi har lagat mat, städat, umgåtts, sett på OC och sovit. Hundarna älskar varandra och har kul. Det har underlättat väldigt. Och idag känns allt lite lättare.

Nu blir myskväll här för min del, Biggest Loser Amerika, sen vad det nu är att titta på med avbrott för hundpromenad, och tillslut bänka mig framför Desperate med hemmagjort chokladmousse! :)

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 23:32:19
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback