My head is killing me

Det här året har varit ett rent helvetes år, huvuvärksmässigt. Jag har alltid haft ont i huvudet ofta men nu är det bannemej extremt. Dessutom har jag fått migrän också. Nu känner jag att det är migrän på gång och ska därför ta en treo och hoppas att det går över, för det var inte längesen jag låg här med så ont att jag ringde mamma och grät.

Förövrigt håller jag på och lagar mat, var så hungrig att jag helt glömde bort att det kan vara bra att något till potatisen! Får hoppas köttbiten hinner tina innan potatisen (råstekt i ugn) är klar. Efter maten blir det promenad. Blir nog långrundan som vi gick igår, hade helt glömt bort den perfekta rundan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback