Miss Pefect

Det blev en paus i regnet igår och solen tittade fram. Det blev till och med 20 grader varmt. Kvällen blev genast roligare och med tema kortkort och högklackat gick jag tillammans med syster, hennes kompisar och Becka ut på Koriander. Mötte upp Krister och Marre på vägen dit och hade en trevlig kväll, med tyvärr alldeles för mycket folk.

Idag har jag och Marre gått långpromenad, det blev en runda på 5 km och det var mycket trevligt. Direkt jag kom hem diskade jag, sen plockade jag undan, dammsög och torkade golven. Jag känner mig sjukt duktig. Jag ska bli miss Perfect nu och sluta skjuta upp allting som jag alltid gör. Det här lär hålla i sin i ett par dagar, sen är jag tillbaka i mina gamla spår igen.. Men jag ska försöka. Snart ska jag i alla fall åka iväg till Carolina och fira min duktighet och det blir nog en promenad till henne.


Miss Perfekt hade dock glömt veva upp fönstret på bilen igår. Så den har stått hela kvällen/natten/dagen med rutan helt nere men som tur var fanns ALLT kvar. Nu har jag nog förbrukat all min tur för det här året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback