Jag kved mig i smärta

Igår vaknade jag upp och mådde illa samt hade ett litet krig i magen. Jävla skit var min första tanke, inte magsjuka.. Det går magsjuka på skolan och jag trodde att nu var det min tur. Någon form av mag"sjuka" hade jag nog iaf, men jag slapp att spy! Hallelujah! Var hägning och hade ont i magen hela dagen igår, och gjorde inte många knop. Gick och la mig tidigt och bestämde mig för att gå till praktiken idag trots min mage.

Men tji fick jag, vaknade inatt av att det smärtade i magen som fan. Kunde inte sova på flera timmar och när klockan ringde imorse var jag inte pigg eller fri från ont i magen. Nu sitter jag här, sjukanmäld och längtar till barnen faktiskt. Ska använda denna dag till att planera mina resterande fyra veckor. Hela stenåldern ska planeras klart och jag ska ha massa bra förslag med mig när jag kommer imorgon, på annat jag vill göra också. För trots magont kan man ju planera.. Jag måste bara ha nära till toaletten utifall att.. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas det blev bättre i magen!!

Vill du hjälpa mig med en bloggdesign när jag kommer hem? ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback