Team Rongedal imponerar inte

Igår var det fest hemma hos Josephine och Niklas grannar Sara och Martin. Mycket trevligt (och mys med goaste hundarna)! Tyvärr slutade kvällen mindre bra, vi gick till ett folktomt Blue Moon Bar och det var ingen större hit. Men kvällen var trots det bra!

Idag kollade jag igen Körslaget som hade premiär igår. Vanligtvis är jag ingen sucker för just Körslaget men eftersom jag själv sökte till det iår så vill jag ju titta och se vad jag går miste om. Tyvärr imponerade inte Team Rongedal alls på mig. Jag tycker att dom blev utklassade av alla andra körer, förutom Team Strömstedt som var sämst. Med detta sagt menar jag inte att Team Rongedal var dåliga, inte alls, men dom var bar inte lika bra som alla andra körer. Bäst var Team Moreus och Team Picasso.

Ikväll blir det fika med Järngänget, en sen födelsedagsfika sen följt av Johan Falk på TVn!


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Håller med dig ang Team Rongedahl... Grattis i efterskott:)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback