Och så har det gått ytterligare en vecka

och jag har inte uppdaterat alls. Börjar bli en tradition att inleda mina inlägg på detta vis. Igår shoppade jag mig lite lyckligare och köpte en ny telefon, ibland måste man unna sig saker man vill ha som Rebecka så snällt fick säga till mig när jag stod i valet och kvalet. Kvällen igår var tänkt till att ha födelsedagsfest då jag fyllde år i torsdags, men i sista sekund ändrades planerna och det blev tjejkväll men spel och lite småplock att äta. Enromt mysigt och jag är nöjd över valet.

Födelsedagen spenderas i Forshaga på skolan där, var med mamma och jobbade och sen hälsade jag på mina goa elever. På kvällen blev det utgång, på Ankan som vanligt. Bra kväll tillsammans med Josephine, Linnea, Marre och Krister. Även om kvällen kunde ha slutat bättre. I fredags käkade familjen god mat och åt tårta. Kan tipsa alla Karlstadsbor om Cafe Artist Steak and Flame buffé på fredagar. Enormt god mat och man får äta hur mycket man vill för endast 220 kronor! Grymt!

Just nu ligger min kusin, med vän, och sover i mitt vardagsrum, dom var ute i Karlstad igår och är väl aningens slitna idag.. Själv har jag varit vaken ett tag och väntar helt enkelt på att dom också ska vaknar så jag kan gå upp och äta lite frukost.. Vill ju inte gå upp och väcka dom stackarna, som verkade aningens runda under fötterna när dom kom hem inatt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback