Min ångest är större än din

Vi har fått en uppgift i skolan, som vi ska genomföra på fredag (!!!) där vi ska ha ett rörelsepass med klassen men musik till. Jag vet inte vad jag ska göra, har ingen som helst aning.. Vilket leder till att jag har jordens ångest och inte mår så vidare. De som känner mig vet hur jag känner inför idrott och rörelse grejer, jag gillar det inte. Inte alls. Och än mindre gillar jag att behöva komponera ett eget rörelseprogram som jag ska leda inför klassen. Usch!

Jag lägger mig ner och dör. Skiter i allt och ger upp.. Så känns det just nu i alla fall. Jag vill inte mer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog fler som känner som du. men tat lugnt du kommer fixa de :)

2010-03-18 @ 18:19:10
Postat av: Emelie

Det vi inte dör av blir vi starkare av! Anna, du grejar det för du är bäst. För varje gång man gör något man HATAR att göra så blir man förhoppningsvis liiiite säkrare på det, även om det är pest. Jag diggar dig i ur och skur!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback