Röka inomhus?

Jag förstår inte folk som röker inomhus. Framförallt inte folk som inte har nån fläkt i lägenheten. Mina grannar röker ibland inne och det blir jag riktigt förbannad på. Dom har gjort det alldeles precis nu och det stinker i min lägenhet. Jag hatar röklukt och framförallt när det är i mitt vardagsrum (och kök samt sovrum). Visst det regnar ute, men det är fan inte mitt problem. Röklukten i MIN lägenhet är MITT problem.

Åååh jag blir så sur. Samtidigt är jag för nördig för att våga gå ut och säga till. Dessutom vet jag inte vilken av grannarna det är, det är fler som röker inne. Men jag misstänker att det är dom två som bor mitt emot annars brukar det behöva rökas rätt friskt under hela dagen för att det ska börja lukta inne hos mig.

Jag måste fan kontakta hyresvärden och fråga om man verkligen får röka inne, får man inte det - då jävlar åker en arg lapp upp!

Sluta rök - eller gå ut!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Tat lugnt för HELVETE!

2011-06-30 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback