Det kungliga bröllopet

Jag har varit lite anti det kungliga bröllopet, det har hypats lite för mycket och alldles för länge. Jag har hunnit tröttna men trots detta har jag tittat på TVn idag. Vigseln mellan Kronprinsessan Victoria och numera Prins Daniel var väldigt vacker. Det strålar verkligen om dom båda och dom ser otroligt kära ut. Jag är faktiskt otroligt glad för deras skull. Och stundtals blev jag väldigt rörd. Det är konstigt att en vigsel mellan två människor som man inte ens känner kan beröra så mycket.

När jag gifter mig med Carl Philip kommer inte bröllopet vara lika stort, jag kan sträcka mig så långt att vigseln visas i TV men middagen och festen vill jag nog göra behålla för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback