August <3

För sex dagar sedan bloggade jag om att jag hade hittat en hund. Och som jag har hittat en hund sen. Det är dock inte hunden på bilen i inlägget nedan utan detta är en sprillans ny lite valp. Jag hittade en kennel i Karlstad som verkade väldigt bra och mailade på deras valpar. Ägarna blev eld och lågor över mitt mail och ringde upp på direkten. I söndags var jag där och hälsade på och hittade min lilla goding. Jag valde honom men han valde även mig. Han är helt fantastisk. Det är liten långhårig chihuahua. Han ska heta August och är nåt av det finaste jag sett. Om två veckor får jag hem honom och jag längtar! MITT lilla HJÄRTA!!


Min pärla


Vi två <3


Vi två och brorsan


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hej Anna. Fick veta på jobbet idag att din pappa har gått bort. Så fruktansvärt. Tänker på dig och din familj. Kram

Postat av: Bells

Naaaaaaaaaaaaaaaaaawwww :D Vaad söööööta!!!!! <3<3



Hihi, du har skrattgropar ^_^

2010-09-03 @ 13:29:35
URL: http://bellsbok.blogg.se/
Postat av: Martina

Men GUD vilka sötnosar :D

2010-09-27 @ 14:47:45
URL: http://marretiina.wordpress.com
Postat av: Linda

Heeej ! Guud vad söta hundar! Ska köpa hund i mars och undrar vad den lilla sötnosen är för ras, vart du köpt dom /hemsida.

Exakt en sådan hund är jag intresserad av nämligen :) blir dom mycket större än så!?

Tusen tack på förhand ! Skriv tillbaka snälla på [email protected] !

2011-01-26 @ 21:47:49
Postat av: Antonioane

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-01-31 @ 10:15:17
URL: http://antonioane.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback