Uttråkad och familjekär

Idag har jag legat i soffan, från det att jag gick upp till nu. (Okej, en liten avstickare på 40 min när jag var hos Sara för att hjälpa henne med en sak). Jag börjar bli enormt uttråkad och längtar efter mamma och pappa. Det gör jag alltid när jag är sjuk. När man bodde hemma fanns det altid någon som diskade, lagade mat och pysslade om en. Nu är jag själv, uttråkad och för trött för att orka laga mat (men oroa er inte, jag äter!!).

Nu väntar jag på Paradise Hotel, sen ska jag sova. Och vakna relativt frisk imorgon? 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var tider det när man blev omhändertagen!Hoppas att du blir frisk snart :)

Postat av: Stina

Usch va trist att va sjuk. Märkligt att ligga mellan 35 och 38 grader? Skumt. Jag är också sjuk, förkyld.. Är ledig idag så jag sitter i Wimbledon, tog ett par drinkar igår och idag har jag typ ingen röst. Hehe. Så kan det va..



Hoppas du blir frisk snart!

2010-01-29 @ 13:47:03
URL: http://stinaflina.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas att du frisknat till nu:)

2010-02-02 @ 14:00:44
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback