Tre apor

Sittermed ett glas vin i handen och väntar på mitt nya järngäng. Vi ska knalla vidare till några klasskompisar och förfesta lite.. Sen blir det studenttorsdag och daaans hela natten lång. Har långhelg nu, ledigt från och med nu (eller ja ett par timmar sen) till tisdag! Göttans som min vän Bastern skulle sagt. Detta firas alltså med fest.

På lördag blir det också lite fest, något (ingen idé att säga ett - för det blir alltid fler) glas vin innan matchen, massa snack och så släpper vi en nyhet. Jag längtar verkligen. Hockeyn är kul igen, det har blivit en nytändning för laget, klacken och mig. Känns riktigt kul. Men allra mest längtar jag efter att hänga med Josephine och Becka. Och förhoppningsvis också Sanna och Linnea.. Det blir giiiiiirlz-night! (haha). Det är kvalitetstid på hög nivå. I love it!

Nej, nu kommer snart Natalie och Jenni och sen ska vi bara invänta Linn!

Kommentarer
Postat av: Kirre

ha så kul! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback