Hockeykväll

Har tagit två ipren för att dämpa alla mina sjukdomssymptom fått i mig lite mat och snart bär det av till Josephine och Niklas. Ska ta ett glas vin innan hockeyn och kolla klart på Panoramal Activity. Spänd på både och. Älskar mina och Jossans små hockeykvällar, varje sig det är måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, eller söndag så kör vi fullt ut! Egentligen skulle jag vilja ligga hemma i soffan men det är Mc-Dreamy-night ikväll så därför kan jag inte det och så ser jag ju fram emot förköret.

Nej nu har jag inte tid över till bloggen. Massor att göra, håret måste plattas, det bleka fejset måste få en liten mer human färg och ögonlocken ska tejpasfast i pannan så jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback