Chips

Då var helgen slut och den kan man sammanfatta med ett enda ord: Chips! Ni som har känt mig länge vet att jag inte är speciellt förtjust i chips. Även om jag äter när det bjuds och ibland blir sugen och på eget initiativ köper och äter chips så sker det inte allt för ofta. Men både fredag, lördag och söndag har jag ätit just chips. Och det har varit gott. Jossan bjöd på en megagod dipp i lördags som verkligen gjorde det hela till himmelriket. Typ.

Hockey i lördags och lite vin innan hemma hos Josephine, med girlzen (kanske, lite för internt). Sen somnade jag grymt tidigt och vaknade upp lite sjuk. Igår fikade jag med Kornelia och Carolina och sen komer bästastebästa Emelie på besök. Vi skulle på bio men det slutade med One Tree Hill i soffan istället.

Idag har jag varit ledig. Lyckades släpa iväg med själv till apoteket och köpte nässpray och halstabletter. Och en febertermomter (ett måste när man är sjuk). Idag har jag pendlat mellan 35.3 och 38.1 grader.. Hmm..
Nu tänker jag bli frisk, ingen skola imorgon och förmodligen inte på onsdag heller. Har varit sjuk hela de nya året nu nästan och nu har jag tröttnat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback