Sverige-Finland

05.50 ställde jag klockan på igår när jag gick och la mig. Har inte ställt den så tidigt sen jag jobbade i Norge. Klev upp, tog med mig täcket och la mig i soffan för att se hockeyn. I skrivandets stund står det 3-0 till Sverige och att segern känns ganska säker får man ju lov att säga. Nu måste jag snart kila iväg till bussen vilket stör mig lite, jag vill ju se de sista minutrarna också även om segern känns säker. Men det får väl bli radion i mobilen helt enkelt.

Det är nästan så jag önskar att Sverige kunde forstätta spela hockey varje morgon. Min macka som jag brukar ta på stående fot eftersom jag har bråttom blev en lång och god frukost. Min puls ligger inte på max eftersom jag inte behöver stressa och springa fram och tillbaka. Även fast jag tycker den här morgonen har varit helt underbar, i och med all tid, så vet jag att jag är tillbaka i gamla mönster imorgon!

Go Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback