Jag kommer bli rik

Igår ringde dom och frågade om jag kunde jobba idag. Egentligen var det tänkt från åtta till fem, men jag hade planer på förmiddagen så det blev tillslut bara mellan 13.30 till 17.00. Det blir inte många timmar, men lite klirr i kassan tänkt ejag och tackade ja. Idag har jag ränkat på vad jag kommer att få ut på detta och efter skatt slutade det på runt 220 kr. Tilläggas bör då att bussen till och från Forshaga kostar 100, Med andra ord kan man säga att jag tjänar 120 kronor på detta.. Rik är bara förnamnet på vad jag kommer att bli!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan bli rik på kärlek som jag sänder dig iaf!!! Saknar dig goast!

Postat av: Sara och Dagmar

Klart hon alltid är söt. Men hon blev liksom ännu sötare när hon fick ett runt fejs.

2010-02-12 @ 23:47:18
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback