Best of...

Idag träffade jag fina Emelie som var hemma från Uppsala en sväng. Efter gårdagens snöstorm blev jag väldigt förvånad över det fina vädret som rådde idag. Strålande solsken och -14 grader. Vädret gjorde oss båda sugna på en ny photo session, men kameran var stendöd så det får vänta till en annan gång. Satte mig och kollade igenom de gamla bilderna vi har tagit och gjorde ett litet kollage som inte blev så fint. Haha. Allt kan inte bli perfekt. Bilderna är fina i alla fall och Emelie är grymt vacker!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var så kul att jag spricker att se dig i dag. Jag saknar så att ha nära till varandra!!! Snyggt kollage, dock saknar jag bilder på snyggaste #29! Puss på dig sötnöt!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback