Alla hjärtans dag

Nu var det längesedan jag bloggade här igen. Jag fattar inte hur storbloggarna pallar att uppdatera sina bloggar så ofta som dom gör. Jag har i och för sig inga direkta ursäkter för mitt kassa bloggande, men än att lusten inte finns och att jag varit lite upptagen med det här.

Idag är det alla hjärtans dag och jag kommer låta som en bitter singel när jag säger att jag inte är en sucker for it. Jag tycker att det är lite utav ett jippo men i år blev jag ändå glatt överraskad. Det kom blommor med bud från someone. Helt oväntat och riktigt gulligt. Jag är fortfarande ingen alla-hjärtans-dag-älskare men väldigt glad ändå.

Annars har dagen bjudit på umgänge med familjen. Var på Romstad och fikade, käkade mat, tittade på OS (som jag förövrigt inte heller är något störe fan av. haha) och åkte en sväng till IKEA med mamma. Skulle köpa gardiner till sovrummet men det fanns inga som jag ville ha så det blev en stor dörrmatta istället, så jag ska slippa dammsuga och skura hallen varenda gång någon kommer hit. Min andra matta var så liten att alla klev på golvet och det har stört mig väldigt, men nu är det slut med det. Fan ta den som kliver med skor på golvet nu. Haha.

Nu blir det en annan del av köping följt av Wallander. Hoppas ni har haft en bra helg! <3

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Postat av: emelie

oj, jag gjorde nått där på förra kommentaren.

Gulligt iaf med blommorna ;) Vem var de ifrån? ;D Jag blir nyfiken!

2010-02-15 @ 15:10:11
URL: http://dansaochvarglad.blogg.se/
Postat av: Anna

Tokigt hörru!

Ja visst var det gulligt. En jäla överraskning, kom verkligen helt oväntat.. Fick dom av en kille på hockeyn, mer än så törs jag inte skriva här.. haha :P

2010-02-15 @ 20:46:37
URL: http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback