Summering

Eftersom jag är världssämst på att blogga sammanfattar jag åter med en sån där töntig lista. Haha.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag med all säkerhet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, bästa Caroline fick min fina gudson Melwin! Och har nummer två på jäsning i magen.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min fina pappa.
5. Vilka länder besökte du?
Norge, haha men det räknas fan inte.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
2010 var ett skitår på slutet så allt kan bara bli bättre.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 16/8.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag klarade mattetentorna kanske.
9. Största misstaget? Vettetusan.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade en släng av 24-h febern men annars har jag varit rätt frisk. (Nej jävlar vad jag ljög nu, jag var ju jättesjuk i början på året. Luftrörkatarr i två månader och sedan magkatarr)
11. Bästa köpet?
HERMAN!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Herman så klart.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick hem min fina valp.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? California gurls, Billinoare, Americano - alla töcksforslåtarna!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Vilken kanske inte är så kontigt
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med pappa.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte
.
18. Hur tillbringar du julen?
Med släkt på nåt vis.
19. Blev du kär i år?
Ja.
20. Favoritprogram på TV?
Desperate.
21. Bästa boken du läste i år? Har läst rätt många men minns ingen som va bra
.
22. Största musikaliska upptäckten? Linnros kanske
?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var så längesedan så det minns jag inte
.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Förmodligen.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Köpte mat från Burger King som jag åt ensam, väntade på att Marre och Krister skulle kolla klart på sin jäkla hockeymatch och komma. Och väntade ännu lite längre på att Jossan och Linnea skulle komma. Sen festade vi. (Brukar fira med min famlij men dom kunde inte iår så vi firade senare)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att pappa fanns kvar så klart.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? -.
29. Vad får dig att må bra?
Herman, mamma, Sara, mina fina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Dirigenten såklart.
31. Vem saknade du?
Pappa!!.
32. Den bästa nya personen du träffade? Kurdmaffian på jobbet
.
33. Det bästa sommarminnet?
Han och alla mysiga stunder med Jossan i husvagnen.
34. Det bästa vinterminnet?
Vintern har varit skit men kanske när jag fick hem Herman.
35. Gjorde du något olagligt?
Ne, men Jossan gjorde. Haha.
36. Kysste du någon?
Mmm.
37. Vem tillbringade du mest tid med?
Josephine.
38. Vem tillbringade du minst tid med? Ingen aning
.
39. Det sämsta med året?
Gissa en gång.
40. Det bästa med året? Att tiden inte stannade och livet trots allt gick vidare. Och Herman!


Gott nytt år alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback