Det är det lilla, som gör det hela!

Idag har jag verkligen fått, svart på vitt, bekräftat att jag har valt rätt yrke. Jag älskar barn, dom är helt fantastiska på alla sätt. En av mina elever skrev till mig på facebook-chatten förut (sjukt att dom har facebook egentligen, men ett kul sätt att kunna hålla kontakten med dom) och följade var vad han skrev: "Du är som en syster för oss kom vi på, hela klassen, på rasten förut" Och sen följde denna mening: "jag tycker du är den bästa fröken in the HOLE WORLD!!"

Sånt där gör mig så otroligt glad! Jag har jättegoa elever, kunde inte ha fått bättre. Men det finns en baksida med det. Jag kommer verkligen sakna dom när jag slutar nästa fredag. Men jag ska försöka ta vara på den sista veckan ordetligt och se till att mysa till det riktigt mycket sista dagen.

Jag kommer leva på dom orden länge. Tack goa underbarna klass för att ni har tagit så väl hand om mig!


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Underbara ord:D Ta åt dig. Tack för kommentaren om M.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback