Spotify + födelsedagskalasande

Jag har länge velat ha musiktjänsten Spotify men inte hittat någon som kunnat bjuda in mig, lyckats få tag på någon invite eller fattar hur man gör för att lyckas få det utan invite. Men idag så hittade jag en sida med gratis invites. Så jag blev medlem och loggade in. Kanonbra grej verkligen, perfekt för sådana som mig som inte vill ladda ner musik. (Ja, jag må vara den enda som inte gör det men så är det iaf) Nu har jag spice girls tema här hemma. (Av allamusik jag kan välja så blev det av någon konstig anledning Spice girls :P)

Ikväll blir det födelsedagsfirande för mig och Tommy som fyller år imorgon! Det blir skoj det här tror jag. Singstaret är laddat och likaså är jag! Taggad till tänderna. Nu=dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback