Gårdagen i ord

Gårdagskvällen var riktigt kul. Det började hemma hos Lisa uppe vid universitetet för att fira hennes 20-års dag med god mat och tillslut lite dans. Jag och Maria stod till största del för underhållningen genom att dansa till massa knasiga låtar. Kul som tusan. Taxin som vi beställde kom aldrig och efter en stunds väntan och lite nya bekantskaper hade vi turen att en taxibil körde förbi. Trött på att bara stå och vänta på en bil som var 25 minuter sen och inget svar när jag ringde gjorde jag en New York och vinkade in bilen som faktiskt stannade, fixade en bil till och sen körde hälften av oss till Nöjes. Taxametern fick jag honom även att stanna halvägs. Det var en mycket trevlig chaufför. :) Inne på nöjes var det dans, dans, dans. Vi ägde stora scenen med våra snygga moves.


Avslutade kvällen med underbara David och Louise på Mc Donalds och senare hemma hos mig. Det var mysigt, jag har saknat honom den lille daggisen. Runt fem snåret hamnade jag tillslut i säng och vaknade av att en granne började duscha och härja vid halv nio. Då ville jag dö för jag var så trött. Tillslut hade i alla fall grannen duschat klart och jag kunde återigen somna om och sov till klockan ett. Dagen har flutit på sakta men säkert.


Gårdagens lärdom var i alla fall att det verkligen är dags att släppa taget. Man märker när det är dags när man har växt ifrån något frågan är bara om man lyckas. Ja det är ju nytt år nu, nya möjligheter! I'm gonna try!


Nu blir det plugg som jag helt glömt bort att göra och sen film och eventuellt om David skulle komma förbi.


Maria, Lisa, Jennie och Janíe och Mia - tack för en finfin kväll!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback