Måns, I love you

Då var samtliga åtta bidrag avklarade
för kvällen. Det var inget som imponerade. Det blev inte den comeback man hade hoppas på för Lilli och Sussie. Att hoppa runt som en liten studsboll och försöka vara som Håkan Hellström kommer man inte långt på Lasse - Det finns redan en Håkan ju. Amy sjöng falskt bitvis och Markoolio är ju bara för rolig.

Cookies 'n' beans gjorde mycket bra i från sig, men låten var ändå lite tråkig. Det lyfte aldrg riktigt. Jag skulle dock kunna döda för Fridas röst. Fantastisk. Bäst ikväll var, om jag måste välja, så klart min man. Måns Zelmerlöw. Det är ju ingen hemlighet att jag sedan några år tillbaka har en väldig crusch på honom. Och jag skulle förmodligen tyckt att han var bra även om han hade framfört Markoolios bidrag. Ja, jag är 22 år och nu sitter jag här och skäms.


Mm mmm mmmm! Min man! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast crush stavas crush, inte crusch...

Postat av: J

En crush, det var väl lite i underkant ändå. I mina mail kan man tydligt läsa om hyllningstatueringar och förlovningsringar.

På tal på de där mailen, förresten, så satt jag och läste igenom dem för några veckor sedan. Jag skrattade och tårarna rann. Försten som kommer på ett nytt ämne att psycho-mytta om författar ett brev - genast!

2009-02-15 @ 00:39:57
URL: http://joannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback