Annimoll - gästbok 2009

Idag hade jag tenta på morgonen, den gick väl lite si så där. Skrev en hel massa i alla fall men jag har ingen aning om någonting är rätt. Men det kommer väl märkas. Efter det fikade jag med Stina och sen har jag påbörjat att pyssla en framsida till min blivande gästbok. So far ser det ut så här. Ska på lite mer saker om jag orkar och så ska jag fästa fast bokstäverna också. (Dom är sena för att dom inte sitter fast än...) En vacker dag ska jag lära mig att scrappa lika fint som HUSnrNIO och då ska jag göra en ny gästbok! Nu blir det middag och mys framför teven.


Kommentarer
Postat av: bäcker

jag älskar när du uppdaterar i bloggen,anna :D Jag vill ha en egen sida när jag kommer och hälsar på där jag ska måla av oss!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback