Me a teacher

Ja, då var man inne på tredje veckan av lärarstudierna. Jag är otroligt positivt överraskad. Jag trivs, jag tycker det är kul och det känns helt rätt. Jag är otroligt glad över att jag började plugga nu, samtidigt som jag saknar tiden i Norge väldigt mycket. Det var verkligen the time of my life - men som man säger, man ska ju sluta när man är på topp och de sista veckorna där var verkligen dom bästa!

Nu är det nya tider och jag säger hej då till Töcksfors/Norge och alla underbara människor där och hej till Karlstad/Universitetet/lärarstudierna och ger mig in i en helt ny värld. Jag har fått VFU-plats (praktik alltså) och allt känns så verkligen. Om tre och ett halvt år är jag lärare. Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback