Skriver, skriver och klartecken för jobb

Long time... Ja ni fattar. Jag tar inte riktigt vara på den här bloggen lägre känner jag. Men det är väl inte fy skam att uppdatera någon gång i bland i alla fall. Läget är under kontroll, jag mår bra och livet lever vidare. Hårfärgen är kanon. En kort och koncis uppdatering på det tidigare inläggen.

Just nu skriver jag som en liten idiot på en uppsats för skolan, det är sjukt svårt och jag vet inte riktigt om jag har lyckats få ihop något. Självklart har jag ju även nämnt att jag är utbildad journalist och därmed höjt kraven på mig själv från de andra liiiite grann. Dumt. Men som sagt, jag är ju journalist bara inte nån jäkla uppsatsskrivare. Har i alla fall kommit igång men skrivandet idag och med lite hjälp från världens bästa syster så ska jag nog få ihop det.

Om två veckor ska jag åka till fabriken och jobbar igen. Jag ser på något konstigt vis fram emot det. Inte för att just jobbet i sig är så kul utan för att få träffa alla och hänga med dem igen. Även om det bara är i en vecka. Ska bli kul att jobba också, faktiskt, men bara lite. Min grannens förra tjej, Lotta, har även börjat jobba där och det ska bli skitkul att få möjlighet att umgås mer med henne. Jag gillar henne som tusan. Och pengar, det ger ju pengar...



Nu ska jag fixa kladdkakarecept åt Töcksförsingera. Det är fan det enda dom gör nu för tiden. Smsar mig om receptet till min goda och snabba kladdkaka! Tur för dem att jag finns. Löööv jo gajs!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Anna! Kul att du hittade mig :) och nu har jag ju hittat dig, så du kan uppdatera mig om vad som pågår i huset på romstad. ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback