Makeover

Jag gjorde den årliga makeovern av mig själv igår, vilket alltså betyder att jag färgar håret brunt. Ljusbrun var färgen jag hade köpt, ljusbrunt blev det inte. Inte ens i närheten. Närmare svart än ljust. Jag känner mig väldigt ledsen. Kanske är det bara en vanesak jag vet inte.

De flesta jag träffat tycker ändå att det är snyggt, men man måste ju trivas i det själv också. Ska iväg och klippa mig snart, känns det fortfarande lika illa efter det lutar det nog åt att göra blonda slingor och sen ev, om slingorna skulle bli gula och fula, att tona håret i en mörkblond färg eller liknande. Taskigt för håret, men vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback