Jag har fått en lägenhet

Nu ni gott folk har jag goda nyheter, något som jag tryckt på ett tag är att jag hittade en jättefin lägenhet mitt i stan som jag var och tittade på, eftersom det var så många fler än jag som hade visat intresse så trodde jag att det var kört. Jag var nummer tre att ringa på den. Men ser ni, det gick faktiskt min väg den här gången. Efter ett par dagars väntan fick jag igår, 23.25 - precis när man ju gett upp hoppet, beskedet att den var min. Så i helgen ska jag skriva på papprena och på måndag är det inflyttning. Om allt går som det ska vill säga.

Jag är så glad, den är så fin. Och vilket läge. Mitt i stan, gatan mellan torget och biblioteket!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du fick den :D Grattis!

Postat av: knelija

AAAAAAAAAAAH mollibolli :D, da blir de mycket slaggande hemma hos dig nar ja val ar hemma :). namde de for johan for nan dag sen, "undra egentligen nar anna ska flytta hemifran" eftersom du snackat om de, och sa blev de nu :D. gott mos!

Tjao baby, miss you! nu ar ja i hongkong.

2008-11-18 @ 02:47:52
Postat av: NUmber nine on Melon Lane

Vad kul! Grattis:)

2008-11-27 @ 09:08:39
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback