Så var det nog dags för en uppdatering

Bloggen har verkligen gått på sparlåga på sista tiden och jag tror faktiskt att det kommer att förbli så. Jag har dålig tillgång till internet i Töcksfors så det blir inte så mycket sittande vid datorn, men den främsta anledning är nog faktiskt att jag inte längre har någon lust att blogga. Jag vet inte vad jag ska skriva om, det finns liksom ingenting att säga.

Annars lever livet på, jobbet går bättre och bättre, jag trivs fortfarande väldigt bra. De senaste veckorna har varit lite kämpiga på grund av olika anledningar, men jag har bestämt mig för att skita i det, att inte låta det som hänt förstöra vad som skulle kunna bli den bästa tiden i mitt liv. Tack alla ni som jag bor och jobbar tillsammans med, ni är fan helt jävla underbara!

Ps. Jag vet att det är många som har efterfrågat lite bilder och hela historien från mitt lilla missöde för några helger sedan, (för er som inte vet så ramlade jag på väg hem från krogen och skrapade upp hela ansiktet - för att göra historien väldigt kort) och det kanske kommer ett sådan inlägg, måste nog nästan bjuda på det.

Kommentarer
Postat av: Moster

Er kusin Pontus e inte dum på piano.Han kompar det mesta på ett gött sätt. Hör med han!

Kram

2008-05-18 @ 19:04:11
Postat av: Joanna

Vi vill se, vi vill se, vi vill se!

Postat av: Number nine on Melon Lane

Oj:O Låter hemskt.

2008-05-20 @ 08:56:09
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Sara

Hej hej!
Jag skulle gärna vilja fråga dig lite saker om jobbet i norge och boendet.. jag är påväg till kycklingfabriken och ska åka själv.. så det skulle uppskattas att få fråga lite frågor och få några svar.

maila gärna om du vill vara rar nog att svara på lite frågor... [email protected]

mvh sara

2008-05-20 @ 14:38:35
Postat av: emelie

Visa bilden jag gjorde till dig så du får in mer känsla av hur du tänkte och så. höhööh Jag och Soffiepropp tänkte dra uteservering på lördag om vädret tillåter. Joina? PUUUUSSSIE.

2008-05-21 @ 15:29:11
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback