Är det dags att jag tackar för mig?

Så satt man här igen, men skrivlust men också med världens skrivkramp - vad ska jag skriva om? Och så blir det ett sånt där värdelöst (det har det ju alltid varit i och för sig) inlägg. Ändå sedan jag flyttade till Töcksfors har jag funderat på att sluta blogga, det händer inte längre så mycket i mitt liv och jag har varken tid eller lust att blogga längre.

Jag ska inte lägga ner bloggen het, jag ska bara sluta blogga en stund fram över. Och detta är inte heller det sista inlägget innan uppehållet. Jag har nämligen lovat en av mina god vänner där borta i Töcksfors att det sista inlägget jag skriver ska vara tillägnat honom - och är det något jag lärt mig på sista tiden så är det att ett muntligt löfte är lika mycket värt som ett skriftligt. Haha.

Och nu till det ni alla har väntat på. Bilderna från min lilla olycka (Jag brjuder er på två stycken, en från samma kväll - direkt efter akuten och en från dagen efter. Jag har även en från några dagar senare då det ser ut som värst - men den hittar jag inte just nu). Jag råkade förövrigt ut för ytterligare en olycka i lördags, snubblade på en trottoarkant och stukade tummen. Var rädd att ledbandet var av så söndagen fick tillbringas på akuten där även dom trodde ledbandet var av, efter x antal röntgenbilder och andra kläm och känn grejer kunde jag, fem timmar senare, åka hem med vad som endast var en stukad tumme. Idag är jag sjukskriven, eller faktiskt hela veckan, men jag åker nog tillbaka redan ikväll, vill inte missa denna veckan då flera av ljuspunkterna på jobbet ska sluta.

Samma kväll precis hemkommen från akuten.    Dagen efter  

Kommentarer
Postat av: tobias

[hottentottvisan] jaa, den är ju riktigt jättebra! förhoppningsvis kan du se min mail i det dära epostadressfältet. annars får du höra av dig :P

Postat av: Ida

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hjälp! :O

2008-05-26 @ 17:13:42
URL: http://jazzflicka.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

Fy sjutton vad otäckt det ser ut:(

2008-05-27 @ 22:27:06
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Usch vad läskigt. Alkohol är inte bra för balansen. =S

2008-06-10 @ 21:59:03
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback