Sysslo-panik

Jag fick alldeles nyss en väldig panik över att jag har varit vaken så länge men ännu inte tagit itu med någon av dagens sysslor. Jag har inte ens ätit frukost. Med paniken sprittandes i hela kroppen hoppade jag upp ur soffan och kutade in i köket. Väl där upptäckte jag att klockan var tjugo i nio. Så kan det gå när man går upp strax efter sju fast att man är ledig. Nu kan jag ju kolla på ett avsnitt av sex and the city till med gott samvete. Sedan blir det frukost och efter det städning.


Kommentarer
Postat av: Jennica

Tack så mycket :)

Postat av: Taraldastrid

Merci for all the wonderful writings

2009-06-10 @ 07:38:17
URL: http://taraldastrid.blogspot.com
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-28 @ 06:48:21
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback