Slappar-Anna

Igår var verkligen en slappardag. Från början till slut. Jag gick runt i mjukiskläder - dvs svara mjukisbyxor med stora hål i baken och The Wolfpacks guldet skall hem T-shirt. Läckert som få och en oslagbar kombination för en hemmadag. Det var riktigt skönt att inte göra någonting, men på kvällen blev jag dock väldigt rastlös och ångrade att jag inte tackade ja till inbjudan om en utekväll i Kristinehamn. Jag menar, hur ofta är man där och festar? Det hade nog kunnat vara kul, typiskt bara att man ska komma på att man orkar och vill så sent. Det fick bli att titta på Melodifestivalen, Andra Chansen och det var inte direkt någon höjdare. Efter det avslutade jag min dag med ett sista avsnitt Sex And The City, ni anar inte vilket maraton jag hade igår, och sen la jag mig och sov. Gott och länge.

Idag har jag varit utanför dörren hela tre gånger. Kors i taket! Det har blivit en tur till Bergvik där jag handlade födelsedagspresent till Cecilia, jag hade inte hunnit det till i fredags så hon fick den idag. Det blev ett par skitsnygga jeans-shorts. Hon kommer vara den snyggaste 12-åringen i Karlstad i sommar. Dessutom har jag lagat mat - våfflor bjöd jag min käre mor och far på. Idag tar jag igen latdagen jag hade igår - hade det inte regnat hade jag till och med gått ut och gått.

Imorgon blir det Norge och möte om ett jobb. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

Postat av: Producent frun

kul! vart och vad är det för jobb du ska söka? Själv måker jag till Gardermoen (som alla andra:P) på ons för intervju:) Lycka till!! /Jenny

2008-03-10 @ 10:16:53
URL: http://nogg.se/sbv
Postat av: Stina

Tjosan! Hoppas det har gått bra i Oslo idag =) Tänkte höra med dig lite om helgen, om vi kan ändra planerna lite.. Du kan väl ringa eller smsa eller nåt när du är hemma i Sverigeland igen :)

2008-03-10 @ 15:28:21
URL: http://stinaflina.blogg.se
Postat av: Haakonaida

Merci for all the wonderful writings

2009-10-12 @ 10:24:34
URL: http://haakonaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback