Så var man hemma igen då

Det tog inte mer än två dagar så var man hemma igen. Måndag och tisdag har tillbringats på jobbet, på vårat rum (ca 15 kvm) i våra sängar eller i Töcksfors köpcentrum/centrum. Vi bor ganska mysigt men trångt, staden (är Töcksfors en stad?) är mysig likaså, lite små pittoreskt så där, och jobbigt är väl inte så mysigt precis men det är okej. Ganska kul, det går rätt bra och vi har fått testa på det mesta. Nu är det dock påskledigt - dom har inge dåligt långt med ledigt över påsken i Norge, eller i alla fall på fabriken. Vi har för övrigt en dyngskön chef!

Nu ska jag snart baka en kaka som jag/vi ska äta till LOST men först ska jag gråta en skvätt över att Måns Zelmerlöw är tillsammans med Marie Sernholtz, den plastdockan hur kan han vara ihop med henne? Jag hade allt högre tankar om Måns än så... Nej fy fan, jag är bitter - det skulle ju ha varit jag!

Jag och M?ns
I can't belive att jag faktiskt bjuder er på denna bild en gång till, (den är ju rätt hemsk och det är ju faktiskt ganska pinsamt att erkänna att man vid 20-års ålder faktiskt tagit kort tillsammans med Måns Zelmerlöw).. Men det är endast för att visa vilken fint par vi skulle blivit. Fy fan va bittert!


Ps. Behöver jag säga att jag är lite ironisk i det sista stycket (alltså det sista stycket, inte bildtexten;P)? (Med betoning på lite)

Kommentarer
Postat av: carolina

Va!? gängar han med din morrhoppan? Jag beklagar. När ska vi kommat ill dig?

Postat av: emelie

jag lider med dig

2008-03-20 @ 19:45:07
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Number nine on Melon Lane

Instämmer. Hur kunde han!?

2008-03-27 @ 21:05:20
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback