Hockey och fest imorgon

Imorgon är det matchen med stort, nej mellan, M. Färjestad vs. Frölunda. Det handlar om att vinna eller försvinna. Att äta eller att ätas (haha). Själv känner jag just nu ett litet förakt inför denna match. Var den verkligen tvungen att börja så sent? Järngänet, vi fyra som hängde under gymnasietiden, ska för första gången på flera år festa och umgås tillsammans. Givetvis ska jag ju då bli uppehållen på hockeyn tills timmen är relativt sen. Typiskt. Men jag ska i alla fall dyka upp om jag så ska få springa från Färjestad till Sundsta så fort matchen är slut för att hinna med. Ingenting är omöjligt.


Nej fan, det ska bli spännande imorgon. Det blir en heldag. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack tack Anna ! Syns vi ikväll ?

Postat av: emelie

jag vill också festa lööös och inte sitta hema och hosta. följer hockeyn på nätet jag. hoppas du får kul i kväll!

2008-03-22 @ 19:22:38
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback